środa, 29 czerwca 2016

Eko podkładki pod kubek


ZAGRAJ W ZIELONE  TRZYMAJ PRZYRODY STRONĘ 

 "EKO" ostatnio jedno z najgorętszych haseł spotykanych na rynku. Mimo, że żyjemy w epoce plastiku  narodziła się na nowo fascynacja ekologią, ekologicznymi produktami, wszystkim co zdrowe i naturalne. Od dziś hejtujemy wszystko co sztuczne i plastikowe!!! :)

Zainspirowana EKO oraz pastelową paletą barw wyczarowałam dziś Ekologiczne podkładki pod kubek. 


Podkładki wykonałam z pociętej brzozy. Użyłam do nich farb akrylowych oraz farb kredowych. Wybór koloru farby spośród masy cudownych, delikatnych kolorów jest tak samo czasochłonne co schnięcie farby ;)

Do szlifu elementów drewnianych polecam papier ścierny w formie kostki, jest bardzo poręczny. Do malowania najlepsze są pędzle syntetyczne, niestety są droższe. Ja użyłam pędzli trzcinowych i jestem zadowolona z efektu.




Możliwość kupna i więcej zdjęć na:

http://pl.dawanda.com/product/102362639-ekologiczne-podkadki-pod-kubek

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz